Microsoft Advertising (SEA)

De kracht van Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads) wordt vaak onderschat. Bing en Yahoo hebben in Nederland een marktaandeel van rond de 8% (in het buitenland vaak hoger). Daarnaast adverteren er minder partijen binnen deze zoekmachines. Hierdoor kunt u een groter deel van de klikken opvangen dan via bijvoorbeeld Google adverteren. Daarnaast converteren bezoekers uit deze zoekmachines vaak beter omdat er simpelweg minder concurrentie (zichtbaar) aanwezig is.

MarketingConcurrent is een Microsoft Advertising Selected Partner en wij helpen elke dag meer dan 50 bedrijven een optimale Microsoft Advertising inzet te realiseren.

Het verloop van een Microsoft Advertising traject bij MarktingConcurrent

Al onze Microsoft Advertising consultants zijn ‘Microsoft Ads Certified’. Dat wil zeggen dat onze specialisten het programma – en dus ook uw campagnes – op de juiste wijze weten te interpreteren,  beheersen en optimaliseren. Wat mag een bestelling of aanvraag kosten? Welke ROI is passend? Deze vragen zijn voor ons het uitgangspunt van de campagnestrategie.

Ieder traject is maatwerk, want iedere organisatie heeft andere doelen. Het kan zijn dat de huidige campagne inzet wordt herzien maar het kan ook volledig nieuwe campagnes betreffen. Belangrijk is dat de uitingen perfect aansluiten op de doelgroep, dat de juiste targeting wordt toegevoegd, de juiste budgetten worden toegekend en de nieuwste technieken worden toegepast. Door daarnaast continu te blijven testen wat wel en niet werkt kan de campagne inzet doorlopend worden bijgesteld en geoptimaliseerd.

Zullen we eens sparren?

Vraag een gratis Microsoft Advertising scan aan. We bekijken dan vrijblijvend uw volledige Microsoft Advertising inzet en komen met concrete verbeterpunten en een aanpak voor de toekomst. Alles onderbouwd door data.
Zet u momenteel Microsoft Advertising nog niet in? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden die Microsoft Advertising biedt voor uw organisatie.