E-mailmarketing

Nieuwe klanten werven is een dure aangelegenheid en iets wat de komende jaren helaas alleen maar duurder gaat worden. Investeren in e-mailmarketing kan daarom zeker de moeite waard zijn! Mits goed ingezet kan e-mailmarketing een vorm van relatiebeheer vormen waarmee je tegelijkertijd jouw omzet kunt verhogen. En zeg nu zelf: wat is er mooier dan meer omzet realiseren uit je huidige, tevreden klandizie?

De voordelen van E-mailmarketing

Hoge mate van automatisering
Veel personalisatiemogelijkheden
Blijf altijd top-of-mind
Effectief en goedkoop (Hoge ROI)

Het is tegenwoordig lastig om met behulp van een simpele nieuwsbrief je bezoekers te verleiden om tot aankoop over te gaan. We leven in een tijd waar het enorm belangrijk is om op het juiste moment relevant te zijn voor een potentiële klant. Boodschappen die je meegeeft in de nieuwsbrief of e-mailmarketingcampagne moeten dus goed afgestemd worden op de ontvangers. Een perfecte afstemming op het profiel van de klant is voor succesvolle e-mailmarketing daarom van groot belang! 

 

Een aantal van onze klanten

Bekijk meer referenties
Wijnvoordeel.nl
Relatiegeschenken.nl
ICON. AMSTERDAM - Kledingmerk
Modulari - Persoonlijke wanddecoratie
Hurricane Bedrijfskleding
Emob - Online meubelwinkel
Shoesme - Baby- en kinderschoenen merk
Lavos Reiniging - Schoonmakbedrijf
Meesterbaan - De vacaturebank voor het onderwijs
Brekz - Online dierenwinkel

Onze aanpak

Jouw klanten leveren een schat aan informatie op. Je weet voor elke klant welke producten en attributen belangrijk zijn en waar de klant gevoelig voor is. Helaas wordt deze data vaak niet gebruikt om effectieve mailings op te stellen. Dat is een gemiste kans! Bij MarketingConcurrent kunnen we je helpen om met behulp van deze gebruikersdata, te komen tot zeer effectieve en rendabele e-mailcampagnes.

MarketingConcurrent werkt aan de hand van het See-Think-Do-Care-framework. Dit om de klant in elke fase van de customer journey te kunnen bedienen en te kunnen overtuigen van jouw product of dienst. E-mailmarketing is daarbij een kanaal dat voor een groot deel is gericht is op de Care fase. Middels e-mailmarketing bind je jouw doelgroep en worden herhalingsaankopen gestimuleerd. E-mailmarketing kan, wanneer ingezet met bijvoorbeeld display advertising (See-fase), SEO / SEA (Think-fase) en Re-marketing (Do-fase) een zeer effectieve combinatie vormen. Bij het inzetten van e-mailmarketing tijdens de SEE en THINK fase, verhoog je de kans dat een bezoeker uiteindelijk voor jou zal kiezen. En wanneer deze (potentiële) klant nog niet voor je kiest, is deze in ieder geval goed op de hoogte van jouw aanbod.
 

Benieuwd wat onze E-mailmarketing specialisten voor jou kunnen betekenen? Vraag de groeiscan aan of neem direct contact op.

Onze E-mailmarketing diensten

Optimalisatie bestaande inzet

Template ontwikkeling

E-mail automatisering

E-mail personalisatie

Operationele ontzorging

Wij zijn Copernica Partner

E-mailmarketing met Copernica voor onbegrensde mogelijkheden

De perfecte automatiseringstool voor e-mailmarketing;
Uitgebreide e-mail-designer voor krachtige templates;
Ruime personalisatiemogelijkheden;
Optimale profielverrijking;
Integratie met elke webshop of website;
We beheren accounts met een databasegrootte van 5.000 tot meer dan 500.000 profielen.

Groeiscan voor E-mailmarketing

Milan Uijttewaal

Milan Uijttewaal

Online marketing consultant

E-mailmarketing naar een hoger niveau?

Neem direct contact op of vraag de groeiscan aan. We analyseren graag vrijblijvend waar je nog kansen laat liggen op het gebied van e-mailmarketing.