Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie wordt vaak verward met ‘meer bezoekers trekken’. Dit is echter een grote misvatting. Het doel van conversie optimalisatie is om méér uit je bezoekers halen. Bijvoorbeeld het verhogen van het aantal contactopnames via de website of het verhogen van het gemiddelde bestelbedrag in uw webshop.

Conversie optimalisatie kan een enorm verschil maken voor de winstgevendheid van een webshop of website. Wij zijn er van overtuigd dat wij voor elke webshop talloze conversie-punten kunnen vinden die zorgen voor een hoger ROI en méér winst.

 

Méér return on investment (ROI)

Relatief weinig bedrijven benutten de kansen die conversie optimalisatie biedt. Dit is natuurlijk zonde omdat bedrijven zo potentiële omzet en klanten mislopen. Voor de bedrijven die wél gebruik maken van conversie optimalisatie biedt dit extra kansen, omdat hun concurrenten hier veelal te weinig aandacht aan schenken.

We zien vaak dat bedrijven maandelijks zeer hoge investeringen doen voor online marketing(budgetten). Zo weten zij maandelijks vele duizenden bezoekers te trekken naar hun website of webshop. We hebben conversie-optimalisatie-trajecten uitgevoerd waarbij we een verdubbeling van de conversie hebben weten te realiseren. Voor deze klanten betekende dat een verdubbeling van hun omzet, tegen dezelfde kosten. Daarom kunnen we het belang van conversie optimalisatie niet vaak genoeg benadrukken.

Benieuwd waar uw online groeikansen liggen?
Online marketingscan aanvragen (gratis)

Stel uw vraag!

ondernemers-kontakt-arnhem-en-marketingconcurrent1

klant

de cijfers voorbij 2

schuimwinkel-met-marketingconcurrent

rike logo

iused3

team4animation-marketingconcurrent1

hurricane2

THNB