Social media adverteren

Social advertising is de perfecte manier om het beste uit uw budget te halen. We targeten supergericht op de demografie, geografie en interesses van uw doelgroep(en). Tevens zetten we die data dan weer in om soortgelijke mensen te vinden en uw bereik steeds verder uit te bouwen. Ook schroeven we met retargeting uw conversiepercentage omhoog. Kortom: adverteren via social media is ontzettend interessant.

U kunt bij ons terecht voor:

  • Facebook adverteren. De juiste mensen vinden, hun aandacht trekken en resultaten realiseren. Daar draait Facebook advertising om. Welk type mens u ook in beweging wilt zetten: wij kunnen ze voor u bereiken.
  • Instagram adverteren. Een grotere naamsbekendheid? Meer klanten werven? Of uw verhaal delen met een super betrokken doelgroep? Dat kunnen we met Instagram advertising voor u bereiken.
  • Linkedin adverteren. Door te adverteren op het grootste professionele netwerk bereikt u uw b2b-doelgroep(en). We kunnen onder andere targeten op functietitel, senioriteitsniveau en branche om uw doelen te behalen.
  • Twitter adverteren. Leg uw boodschap voor aan een potentieel nieuw publiek, vergroot uw volgersaantal en ontdek welke interacties uw doelgroep(en) aangaan met uw tweets.
  • Pinterest adverteren. Inspireer mensen met gesponsorde posts op Pinterest. Zorg dat de beste pins op de meest relevante plekken verschijnen. Wij weten wat werkt en helpen u uw doelgroep(en) precies te vinden.
Vrijblijvend sparren over uw social media inzet?

Social advertising binnen de customer journey

Social media adverteren helpt om zowel uw branding- als salesdoelstellingen te realiseren. We kunnen uw bedrijf in zowel de See-, Think- als Do-fase van de customer journey onder de aandacht van de doelgroep brengen.

  • See fase: in deze fase gaan we middels social media uw merk tonen aan consumenten of bedrijven – we verwachten niet dat ze meteen iets kopen of contact opnemen, maar we werken aan de naamsbekendheid van uw bedrijf.
  • Think fase: in deze hybride fase komen branding en sales samen. De doelgroep wil op termijn een product of dienst van u aanschaffen en vergelijkt u met de concurrent. Daar spelen we met onze advertenties op in. Door actief social advertising in te zetten (bijvoorbeeld m.b.v. retargeting) wordt u niet vergeten en nodigen we de doelgroep uit om de website nogmaals te bezoeken.
  • Do fase: door een advertentie op maat aan te bieden – bijvoorbeeld met een persoonlijke aanbieding – halen we de bezoeker over om alsnog tot conversie over te gaan.

Zullen we eens sparren?

We vertellen u graag meer over de mogelijkheden van social media adverteren voor uw bedrijf. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis eerste adviesgesprek.